голосування

Конкурс маркетингових проєктів X-RAY

MMR оголошує про початок голосування за найкращі маркетингові проєкти 2025 року.

Креативні та інноваційні рішення, а також соціальні ініціативи стали новою базою, проте на маркетинговому полі з’являються проєкти, які підіймають планку вище.

У рамках Конкурсу маркетингових проєктів MMR хоче відзначити найкращих із тих, хто не просто робив кампанії, а й залишив після них відлуння. Креатив, ефективність, інновації — і так, трохи зіркового пилу.

Правила обрання номінантів

Запрошуємо нашу читацьку спільноту оцінити кейси.

Голосувати за номінантів у кожній номінації можна 1 раз на добу з однієї IP-адреси. Голосування триватиме до 1 червня 23:59.

Хто став найкращим у кожній із номінацій, ми дізнаємося 4 червня під час MRKTNG марафону. Усі деталі щодо події ви знайдете на сторінках MMR.

Наголошуємо на тому, що після закриття голосування відбудеться модерація голосів — оргкомітет перевірить усі проєкти на накрутку. Зазначаємо, що у разі виявлення підозрілої активності фінальна кількість голосів за певні кейси може відрізнятися від цифри, що буде зафіксована станом на кінець читацького голосування.

Нагадуємо, що переможців буде визначено за сумою балів онлайн-голосування та оцінок експертного журі.

Кожен ваш голос важливий!

Кампанія року

  • Bayer: Динамічні креативи у сезон алергій

    Банерна реклама транслювалася в містах із середнім або високим рівнем пилку, та автоматично вимикалася коли рівень пилку ставав низьким. Банер змінював текст і назву міста залежно від отриманих даних. Результат: високий CTR — 0,28%, високий рівень онлайн конверсії в продажі — 9,7%, оптимізовано CPM на 23%, вдалося скоротити плановий бюджет на 55%, ROAS склав рекордні 300% для звичайних медійних форматів реклами.

    Кількість голосів
    897

  • БФ «МХП-Громаді»: Foodtruck — їжа без кордонів

    Мобільна кухня на колесах працює в прифронтових і деокупованих територіях — уже роздала понад 208 тисяч порцій гарячої їжі українцям, які потребують її найбільше. Ініціатива Foodtruck об’єднала зусилля дев’яти партнерів: благодійників і бізнесу. Команда щодня готує в небезпечних умовах — аби підтримати людей, які страждають через російські обстріли.

    Кількість голосів
    670

  • ПУМБ — банк, тільки вигідний

    У середньому в кожного українця — щонайменше два банки в телефоні. ПУМБ сказав, що знає про це. І навіть не проти. Бо тарифи у банку все одно вигідніші. У рекламній кампанії ПУМБ чесно показав свої переваги на фоні конкурентів.

    Кількість голосів
    288

  • USAID АГРО «Сміливість бути фермером 2023 — 2024»

    Комунікаційна кампанія «Сміливість бути фермером» була спрямована на підтримку українських аграріїв у найважчий для них час — під час війни. Ключові завдання полягали у виявленні викликів, що постали перед фермерами, емоційній та інформаційній підтримці, а також висвітленні історій боротьби та відновлення агровиробників.

    Кількість голосів
    414

  • Медична лабораторія ДІЛА: Здоров’я під контролем

    «Здоров’я під контролем» — просвітницький проєкт медичної лабораторії ДІЛА, спрямований на підвищення обізнаності про рак шийки матки. Щороку в Україні виявляють близько 3 000 нових випадків захворювання. І єдине, що дійсно може стати на його шляху — це обізнаність. Кампанія наголошує на важливості профілактики, регулярного скринінгу та ранньої діагностики для збереження здоров’я жінок.

    Кількість голосів
    267

  • Ідеальний сир для реального життя: як БІЛО переосмислив традиційну категорію кисломолочних сирів

    РК «Ідеальний сир для реального життя» — смілива відповідь на кліше, які панують в категорії. Бренд БІЛО перетворив традиційний кисломолочний сир на lifestyle-продукт, який став частиною міського життя. Кампанія довела, що навіть традиційний продукт може бути стильним і сучасним.

    Кількість голосів
    648

  • Uklon: Сезон любові. Рухай свій світ, якщо хочеш

    День Святого Валентина. Це треба кудись їхати, десь святкувати? А що якщо ми пекельно втомилися? Uklon завжди надихає — «Рухай свій світ», але ще важливіше — це справжня любов, яка починається з любові до себе. Тому якщо ви кажете «Я не хочу нікуди їхати, я хочу скумбрію», Uklon відповість: «Ну і не їдь». Бо рухати свій світ варто тоді, коли хочеш. А якщо не хочеш — не рухай.

    Кількість голосів
    195

  • Vichy Laboratories: Колагенова хвиля краси

    Сироватка Vichy Ліфтактив Колаген Спеціаліст 16 не просто з’явилася на полицях аптек і в думках українок, а стала інноваційним засобом № 1 для підтримки здорового вигляду шкіри. Ми створили кампанію, яка допомогла сотням жінок закохатись у продукт і у свою здорову та красиву шкіру.

    Кількість голосів
    132

  • Ощадбанк: Мій Oschadbank Premium

    Перетворюємо буденне на особливе — нова концепція Oschadbank Premium Banking. Оновлений преміальний сайт, три колоритні відео, колаборації з MAKHNO studio, Tsvite Teren та Gunia — зусилля, спрямовані на підтримку українського мистецтва і культури. Тисячні охоплення та мільйонні перегляди — початок великої кампанії, що робить фінанси стилем життя.

    Кількість голосів
    306

  • Norden Brod від КИЇВХЛІБ: Коли хліб стає культурою

    Norden Bröd від КИЇВХЛІБ змінює культуру споживання хліба в Україні, а бренд отримує історію. Замість звичного продукту — культурна пропозиція: натуральний, поживний, скандинавський хліб, що став основою нової харчової звички. Перша рекламна кампанія хліба.

    Кількість голосів
    1 054

  • British Sandwich від КИЇВХЛІБ: Як створити сендвіч-культуру

    Рекламна кампанія першого в Україні бренду сендвічного хліба з характером, що формує нову культуру споживання. British Sandwich від КИЇВХЛІБ — «Твій сендвіч — твої правила».

    Кількість голосів
    947

  • WhiteBIT проти криптоміфів

    Що досі у сучасному світі стримує людей від інвестування в крипту? WhiteBIT провели дослідження разом з Gradus Research і виявили, що навколо цієї індустрії ще багато міфів. Тож взяли на себе місію розвінчати їх всіх до одного. Так зʼявилася кампанія, яка охопила радіо, інфлюєнс-маркетинг, медіа та соцмережі. Цікава фішка проєкту — косплей на відоме американське шоу «Руйнівників міфів».

    Кількість голосів
    74

  • Фокстрот точно знає, які гаджети кожен ХОЧ!

    Відтепер покупцям не потрібно витрачати час при виборі того самого гаджету. До свого 30-річчя провідний ритейлер електроніки презентував «ХОЧ!» – комплексне рішення, що поєднало найвигідніші пропозиції в одному форматі. Масштабну кампанію запущено з вересня 2024 р. і, як результат, продажі товарів з асортименту ХОЧ! зросли в середньому у 20 разів.

    Кількість голосів
    186

  • Аврора Мультимаркет: Ходи сюди

    Рекламна кампанія «Ходи сюди» спільно з Banda Agency — перша брендова кампанія «Аврори», спрямована на нову аудиторію. Магазини самі кличуть: «Ходи сюди за знижечками, тортиками, товарчиками, смаколиками!» — і як тут втриматись?

    Кількість голосів
    118

Loading ... Loading ...

Brand Experience

  • ТЕТ: Настільна гра «Я люблю Україну»

    Настільна гра «Я люблю Україну» — адаптація популярного телешоу з потужною соціальною метою. Вона зберігає атмосферу програми, включає 320 карток, 6 раундів і фінал. Гру використали для подарунків зіркам, колаборацій, благодійних заходів. Це більше, ніж гра — це частинка великої любові до України.

    Кількість голосів
    107

  • Нова пошта: Завтра буде 3.0

    Завдання нової іміджевої кампанії «Завтра буде 3.0» — показати парадоксальну реальність, у якій ми живемо, показати вікно в життя, у якому є надія. В основі роликів закладено реальні історії реальних людей і першочергові цілі: це зберегти щирість та реальність, зловити «справжній» момент життя.

    Кількість голосів
    396

  • Sigma Cook Book: Коли хобі стає соціальним проєктом

    У 2024 році сервісна ІТ-компанія Sigma Software видала власну книгу рецептів. Що спільного між програмуванням та кулінарією? Як виявилося, досить багато. Для нас це не просто книга — це продовження історії нашої внутрішньої кулінарної спільноти. А ще це відображення того, хто ми є: глобальна команда, об’єднана спільними цінностями та інтересами.

    Кількість голосів
    263

  • Bolt Food: Ясно, що смачно

    Кампанія «Ясно, що смачно», яка буквально показує, як важко стриматись, коли їжа надто смачна. Було створено серію різних матеріалів, де герої не можуть говорити від насолоди, а за них «перекладають» кур’єри Bolt. Слоган підкреслює, що Bolt Food доставляє тільки найсмачнішу їжу. Також розкриває ідею та визначення, що смачно = Bolt Food.

    Кількість голосів
    67

  • Kernel: Арт-книга «Шлях Зерна»

    Артбук «Шлях Зерна» — це лімітоване видання, створене за ініціативи Kernel, щоб зосередити увагу міжнародної спільноти на проблемі захисту українських портів та аграрної інфраструктури задля збереження світової продовольчої безпеки. В основі концепції — емоційні фото та ілюстрації. Книга є унікальним дипломатичним подарунком та була представлена на багатьох міжнародних майданчиках.

    Кількість голосів
    72

  • WhiteBIT: Криптовалентинки в АТБ

    У 2025 році подарунки мають бути сучасними, тож забудь про банальні квіти — зустрічай «Love is-бокси»! Це унікальна можливість подарувати коханій людині не тільки емоції, а й справжню криптовалюту. WhiteBIT створили особливий подарунок до Дня закоханих — криптовалентинку, яка може стати початком спільної інвестиційної історії. Загалом місія WhiteBIT — масове впровадження криптовалют, тож почали дуже глобально — з поличок АТБ.

    Кількість голосів
    93

  • Trembita PR & Yves Rocher: Подкаст-медитації «Звуки природи»

    77% українців відчувають стрес — Gradus. Trembita PR і Yves Rocher в колабі з LOUNGE FM і коуч-тренеркою створили серію подкаст-медитацій. 8 унікальних голосів природи — звуки лісу, моря, дощу, вітру, підсилених медитаціями — занурюють у світ стихій та дарують відновлення. Скоро подкаст «Звуки природи» можна буде завантажити і слухати у Ботсаду.

    Кількість голосів
    227

  • Сервіс SWIFT GPI. Трекінг бізнес-платежів

    У воєнний час бізнес стикається з викликами міжнародних розрахунків. Питання «Де мій платіж?» та «Чому зарахували меншу суму?» ми чули щодня. Бізнесу потрібна прозорість і контроль. SWIFT GPI від Райффайзен Банку забезпечує це, дозволяючи клієнтам відстежувати платежі онлайн. Це як трекінг посилки, тільки замість коробки — гроші! А замість очікувань — розуміння!

    Кількість голосів
    264

  • Київстар ТБ: Оновлення айдентики

    У грудні 2024 року платформа Київстар ТБ відзначила 5-річчя і вперше оновила айдентику. Рефреш допоміг побудувати впізнавану візуальну ідентичність, що підкреслює контентне різноманіття платформи та самостійність продукту, адже Київстар ТБ можна користуватись з будь-яким мобільним оператором чи інтернет-провайдером. Новий стиль розробила агенція I AM IDEA.

    Кількість голосів
    231

  • Collaboration Battery + Binance

    Binance — найбільша крипто-біржа в світі з понад 175 млн користувачів. Battery — амбіційний бренд енергетиків з Фінляндії, який щороку набирає обертів в Україні. Ми поєднали зусилля, аби створити унікальний проект та залучити прогресивну молодь та крипто-ентузіастів — лімітована банка Battery з можливістю виграти 0,1 біткойн (та багато інших призів).

    Кількість голосів
    240

  • Аврора Мультимаркет: Аврореспект

    «Аврореспект» — це щоденна рубрика на Радіо «Аврора», де озвучують подяки від клієнтів та співробітників мережі «Аврора». Вона створює позитивну атмосферу, мотивує команду та зміцнює внутрішню комунікацію, рубрика транслюється у понад 1 700 магазинах щогодини.

    Кількість голосів
    79

Loading ... Loading ...

Соціальний маркетинг

  • SOVA x THE HARDKISS: Залізна ластівка у підтримку SUPERHUMANS

    Ювелірний дім SOVA у співпраці з Юлією Саніною, фронтвумен The HARDKISS, створили колекцію прикрас «Залізна ластівка» на підтримку Superhumans Center. У центрі колекції — ластівка як символ свободи, сили та інклюзивності. 5% з кожного продажу спрямовується на допомогу фонду, і вже зібрано понад 500 000 грн.

    Кількість голосів
    160

  • Нова пошта: РЕБнемо так РЕБнемо

    «РЕБнемо так РЕБнемо» — проєкт Нової пошти та Фонду «Повернись живим», що зламав шаблони зборів. Замість героїки і звичних меседжів — химерні образи, дивні сцени й навмисна дезорієнтація. Результат — 309 млн грн на РЕБ для Повітряних сил.

    Кількість голосів
    257

  • Добробут: Продовжуй життя. Поступайся дорогою швидкій

    Коли надходить екстрений виклик — кожна секунда вирішує долю. За миготливими вогнями швидкої — боротьба за життя. Надавши проїзд швидкій, ти даруєш шанс на порятунок. Соціальна ініціатива «Добробут» за підтримки МОЗ та МВС України — це емоційний заклик до людяності. Продовжуй життя! Поступайся дорогою швидкій!

    Кількість голосів
    320

  • ПУМБ: Жити на зустріч

    Платформа «Жити на зустріч» допомагає якісно інтегрувати ветеранів і ветеранок у цивільне життя. Вона складається з фінансового чат-боту, ветеранського ТГ-каналу, інклюзивного економічного хабу, грантів для бізнесу і культурно-освітніх проєктів. З нами 16 тисяч ветеранів. Ми поєднуємо військових і цивільних для розбудови країни рівних можливостей.

    Кількість голосів
    178

  • SOCAR: Океан Добра

    Благодійний проєкт «Океан Добра» реалізується у співпраці зі Святославом Вакарчуком ( Океан Ельзи) та благодійним фондом «Твоя опора». Мета проєкту – зібрати кошти на придбання сучасних реанімаційних систем для новонароджених і недоношених дітей, які потребують інтенсивної терапії. Системи будуть передані медичним закладам у Дніпрі, Києві та Одесі.

    Кількість голосів
    193

  • Київстар: Назустріч рівності

    До міжнародного дня боротьби за права жінок, ми надихаємося тими, хто щодня працює та тримає нашу країну на рівних. Лікарка, військова та волонтерка, машиністка Київського метрополітену, диспетчерка ДТЕК, інженерка Київстар. Разом створюємо світ, де гендер не впливає на права та можливості.

    Кількість голосів
    360

  • Inweb: Грант у дії. Диджитал для Nonprofits

    Inweb for Nonprofits — ініціатива, що підтримує українські неприбуткові організації у диджиталі. Допомогли 67 НУО отримати та реалізувати грант на $10 000 щомісяця по програмі Google Ad Grants. Створили Nonprofit Academy з 4 курсами, провели вебінари й консультації для 1100+ людей. Усе — pro bono, підтримуючи місію агенції змінювати життя на краще.

    Кількість голосів
    143

  • Львівські дріжджі: Я тебе ❤️ круасанчик

    Кампанія об’єднала любов, випічку та підтримку інклюзивного бізнесу. Разом із Sunshine Café ми залучили людей до доброї справи та продовжили руйнувати стереотипи про інвалідність. Завдяки комунікації у соцмережах, співпраці з інфлюенсерами та медіа ми перевиконали план охоплення на 50%, отримали багато щирих відгуків, репостів та відвідувань кафе.

    Кількість голосів
    504

  • Укрексімбанк: Платформа «Міста для людей»

    «Міста для людей» — це цифрова платформа, що надає громадам доступ до фінансування, знань та інструментів для відновлення та модернізації муніципальної інфраструктури, перша в Україні інституційна ініціатива для навчання та фінансування громад. 600 громад України охоплено інформаційно та консультаційно, 62 вже отримали кредити від Укрексімбанку.

    Кількість голосів
    167

  • BROCARD: Допомога дітям війни разом з Soul of Ukraine

    Цей проєкт — реальна підтримка родин із дітьми з прифронтових територій. Весь прибуток від продажу ексклюзивного аромату, що уособлює душу України, спрямовується на благодійну допомогу. Вже зібрано 517 тисяч гривень! Українці вміють співчувати і роблять це від душі. У цьому — Soul of Ukraine.

    Кількість голосів
    255

  • 1+1 media: Соціальний проєкт «Здійсни мрію».

    «Здійсни мрію» — соціальний проєкт 1+1 media, у межах якого команда реалізовує нематеріальні мрії підопічних фонду «Діти Героїв», які втратили одного або обох батьків унаслідок війни. У 2024 році команда проєкту вже допомогла втілити бажання понад 50 дітей — від теплих зустрічей із кумирами до омріяних подарунків.

    Кількість голосів
    424

  • Серце Азовсталі: Free Mariupol Defenders

    Free Mariupol Defenders — це всеукраїнська та міжнародна адвокаційна кампанія, мета якої привернути увагу до необхідності звільнення понад 2000 оборонців Маріуполя, які досі в російському полоні. Кампанія охопила понад 30 мільйонів людей, її підтримали понад 40 інфлюенсерів, і, що найважливіше, — після тривалої паузи відновилися обміни.

    Кількість голосів
    474

  • Київстар: Нам тут жити 2.0

    «Нам Тут Жити 2.0» — друга спільна фандрейзингова ініціатива компанії «Київстар» та Фонду «Повернись Живим» з розмінування країни. Зібрали понад 106 млн грн на роботизовані комплекси, транспорт та обладнання, щоб зберегти життя саперів та розмінувати українські території.

    Кількість голосів
    284

  • Bolt: Донатний виклик

    Кампанія «Донатний Виклик» дозволила кожному пасажиру Bolt непомітно стати благодійником. За кожну поїздку, здійснену з вокзалу до будь-якого району Києва, Львова, Одеси чи Дніпра та оплачену карткою Visa, Bolt автоматично донатив 10 гривень на підтримку фонду «Повернись Живим». У 2025 було запущено другу хвилю благодійної кампанії — «Донатний виклик 2.0: Донатна валіза».

    Кількість голосів
    73

  • hromadske, Suziria Charity та Be—it Agency: Моя любов з притулку для тварин

    «Моя любов з притулку для тварин» — спільний проєкт hromadske, Suziria Charity та Be—it Agency, який розповідає про важливість адопції. Ми показали теплі історії всиновлення, зруйнували міфи й надихнули дарувати дім. Бо кожен може змінити одне життя — і це вже багато.

    Кількість голосів
    229

  • UNITED PR та Nemiroff: Нестримний дух України

    Nemiroff регулярно підтримує соціальні проєкти в рамках ініціативи «Нестримний дух України». Агенції було завдання посилити інформаційну підтримку проектів, по допомозі постраждалим від війни, через мікс медіа-каналів комунікацій. Кампанія охопила 7 млн осіб, досягла 26% ERR і 96% позитивних відгуків, що зміцнило репутацію Nemiroff як соціально-відповідального лідера

    Кількість голосів
    34

  • Trembita PR та VARUS: Кампанія вдячності

    Чи часто ми дякуємо тим, хто обслуговує нас у магазинах? Щоб привернути увагу до ввічливого спілкування, Trembita PR та VARUS запустили outdoor і digital кампанію «В людях ваша сила! Робота кожного важлива». Амбасадоркою проєкту стала співачка Світлана Тарабарова. Результат: щомісяця мережа отримує близько 250 подяк для персоналу.

    Кількість голосів
    89

  • L'Oréal Україна: Програма підтримки підприємиць України

    Місія L'Oréal Paris — підтримка жінок. Програма підтримки жінок-підприємиць вже другий рік надає гранти на суму 650 тис. грн на реалізацію бізнес-проєктів. Обличчям проєкту стала амбасадорка L'Oréal Paris — Катерина Сільченко, а до експертного журі входять відомі та впливові українки: Валерія Гузема, Катерина Кузьменко та Фонд Народонаселення ООН. Проєкт змінив життя 22 жінок і допоміг відкрити та масштабувати 22 бізнеси в Україні.

    Кількість голосів
    111

  • L'Oréal Україна: Вода для Херсонщини з Armani Beauty

    У продовження глобальної ініціативи Acqua for Life, бренд Armani Beauty підтримав мешканців Херсонщини після руйнування Каховської дамби. У серпні 2024, 150 грн з кожного проданого б’юті-продукту йшли фонду «Твоя Опора» на будівництво водонапірної вежі. Вежа вже встановлена і забезпечує водою понад 1000 мешканців села Музиківки. Проєкт продовжується.

    Кількість голосів
    115

  • Контінентал: Розумний город — Мікрозелень

    «Розумний город. Мікрозелень» — освітній проєкт від «Контінентал», у якому школярі створюють реальний бізнес: вирощують мікрозелень, заробляють, донатять і ведуть комунікацію. Це кейс про те, як соціальна ініціатива стала інструментом бренд-маркетингу без рекламних бюджетів.

    Кількість голосів
    192

  • ТМ «Львівське» та УАФ: «Тобі пасує»

    Країні пасує єдність, футболістам збірної пасує яскрава гра, а всім нам пасує добра Різдвяна справа. Напередодні Різдва «Львівське» — спонсор збірної України з футболу — разом з УАФ запустили благодійну ініціативу «Тобі пасує». За три тижні кампанія зібрала 2,8 млн грн на обладнання для реабілітації військових. Усі донатери, хто долучився до збору, мали шанс виграти унікальний святковий светр.

    Кількість голосів
    230

  • NOVUS: Велике маленьке серце

    Разом із фондом «Твоя опора» NOVUS рятує дитячі серця. За три роки 1271 дитина отримала шанс на здорове життя завдяки клієнтам, які придбали наліпку-серце на касі. Проста дія, що має велику силу. 13,5 млн грн — результат щирої участі й єдності людей навколо добрих справ.

    Кількість голосів
    111

  • Mary Kay: Справжня ти: Сяй з Mary Kay

    «Справжня ти: Сяй з Mary Kay» — соціальний проєкт з наставництва для дівчат-підлітків із вразливих категорій. Проєкт дав змогу кожній з 50 учасниць здобути цінні знання, розвинути впевненість у собі і відкрити шлях до побудови того рівня життя та саморозвитку, якого вони варті. Коли тебе чують і вірять у тебе — народжується нова впевненість.

    Кількість голосів
    462

  • Аврора Мультимаркет: Символ свободи

    Сувенірна шабля Мазепи — соціальний маркетинговий проєкт, створений разом з Ukraine WOW. Це символ української сили та гідності, натхненний історичною реліквією. Шабля оживляє минуле, підходить дітям для гри, а весь прибуток спрямовується на підтримку Чернігівського історичного музею.

    Кількість голосів
    65

Loading ... Loading ...

Інновація року

  • Vandog agency: «За мить до…»

    Vandog створив віртуальну фотовиставку «ЗА МИТЬ ДО…» про рятувальників і поліцейських Миколаєва, Дніпра й Запоріжжя. Через скролітелінг, фото та інтерв’ю глядачі занурюються у життя героїв за мить до виїзду. Проєкт реалізовано за підтримки ПРООН та ЄС. Виставка доступна в інклюзивному форматі.

    Кількість голосів
    112

  • Кобренд-проєкт àбанк та Bolt

    Bolt разом з Visa та àбанк представили Bolt-картку, «заради якої варто заморочитися», через креативну кампанію, яка зробила її справжнім must-have. Завдяки вигодам для користувачів і креативному підходу до реклами, картка швидко здобула популярність.

    Кількість голосів
    59

  • Raiffeisen Bank: Happy Train

    Happy Train — ваш персональний експрес до фінансового щастя! З мобільним застосунком MyRaif ви отримуєте більше, ніж просто послуги. Кожного місяця протягом кількох днів насолоджуйтеся валютним курсопадом, безкоштовними переказами, вигідними депозитами або мега знижками.

    Кількість голосів
    233

  • Uklon: Фільм «Найлегший пасажир в історії»

    Відзначаючи своє 15-річчя, Uklon обрав незвичайний спосіб подякувати своїм водіям-партнерам — зняти короткометражний фільм. Ми сподіваємося, що історія «найлегшого пасажира», знята Антоніо Лукічем в партнерстві з Postman, надихне кожного згадати свої власні історії маленьких радостей, пов'язані з Uklon. Адже саме контраст між печаллю та радістю робить останнє особливо цінним.

    Кількість голосів
    126

  • EVA: Сервіс віртуальної примірки макіяжу та кольору волосся VISUAL by EVA

    Це інхаус фіджитал-продукт EVA для тих, хто шукає новий образ, та інструмент збільшення продажів для бізнесу. Віртуальна примірка косметики й фарб для волосся через AR-планшети в магазинах та в мобільному застосунку. Без тестерів, без сумнівів — лише магія доповненої реальності.  56% тестувань завершуються покупкою. Рівень NPS – 87%, CSI – 86,65%.

    Кількість голосів
    427

  • Аврора Мультимаркет: Зіркова озвучка швидкокаси

    Голоси відомих коміків Василя Байдака, Даніла Повара та гурту «Курган і Агрегат» супроводжують кожен крок сканування товарів. Це покращує користувацький досвід, додає емоцій і перетворює звичайний шопінг на унікальну взаємодію з брендом. Мережа «Аврора» демонструє, як технології і творчість можуть працювати разом, щоб зробити покупки яскравішими та приємнішими.

    Кількість голосів
    114

Loading ... Loading ...

Ситуативний маркетинг

  • TapTap for INTERTOP: ТікТок, що реагує на реальність

    TapTap for INTERTOP — TikTok-маркетинг, що реагував на реальність: блекаути, зірки, зумери і звісно ж тренди. 4+ млн органічних переглядів: Клавдія Петрівна, відключення світла і навіть Міша Лебіга. Швидко. Іронічно. Точно в ціль.

    Кількість голосів
    343

  • AFINA Group & Hooligan Buro: SARMIX веде до порядку

    SARMIX — новий бренд побутової хімії — дебютував у соцмережах із гучним стартом. У Чистий четвер команда S провела прибирання Скляного мосту в Києві, зробивши з першого відео в TikTok справжню новину. Адже SARMIX — бренд, що веде до порядку. Разом на всіх платформах контент зібрав майже мільйон переглядів. Ми переконані: реальні вчинки — найсильніша мова бренду.

    Кількість голосів
    163

  • Київстар: Харківстар — ребрендинг до 1 квітня

    1 квітня ми перейменували Київстар на Харківстар — жарт, що став інфоприводом №1. Замінивши вивіску на Хрещатику, запустили вірусну хвилю в соцмережах і медіа. KPI на місяць виконали за день, охоплення — 4+ млн. Ідея + момент + хуліганство = ситуативка, що працює.

    Кількість голосів
    318

  • NOVUS: Валентинки від серця

    У День закоханих NOVUS нагадав: найцінніше — турбота. Покупці отримали валентинки з теплими словами, написаними співробітниками мережі. Кампанія про людяність, щирість і довіру — і про те, як одна маленька приємність здатна створити справжнє свято у звичайний день.

    Кількість голосів
    43

  • NOVUS: Провокацінник — знижки, які не ігнорують

    «Провокацінник» — це маркетинговий блиц: 4 дні гучних знижок на хітові товари. Обмежений час, інфопривід у назві — усе працює на швидку реакцію покупців. Кампанія активує попит, створює трафік в офлайн і демонструє, як ситуативність може перетворитися на ефективну бізнес-модель.

    Кількість голосів
    37

  • Аврора Мультимаркет: Х вхід

    Мережа «Аврора» сміливо зайшла у соцмережу Х і відразу запалила. Після коментаря Тараса Чмута ми вирішили: за кожен лайк під постом протягом 3 днів донатимо, а потім помножили суму на 10. У результаті — 500 тис. грн фонду «Повернись живим».

    Кількість голосів
    71

Loading ... Loading ...

Кампанія в соцмережах

  • Інфарма Трейдінг Україна: Instagram-серіал «Вісім дівчат, вісім історій»

    «Інфарма Трейдінг Україна» випустила Instagram-серіал про аптечну косметику (8 епізодів + фінал), що зібрав понад 6 млн переглядів у Instagram, TikTok та Facebook. Через історії різних жінок вдалось сформувати позитивний імідж аптечної косметики, яка враховує індивідуальні потреби.

    Кількість голосів
    479

  • Турбодріжджі Первак: Нові сенси старих традицій

    Ми перетворили хобі минулих поколінь на сучасний тренд. Яскраві рубрики, дотепні скетчі та інтерактиви «запалюють» TikTok, YouTube і Facebook. Успішно втілена digital-стратегія доводить: самогоноваріння — частина нової української гастрокультури. Між пакетом турбодріжджів «Первак» і застіллям — історія з характером.

    Кількість голосів
    485

  • Humanist: Соціальний експеримент як WOW-ефект для бренду при запуску в TikTok

    Що буде, якщо дозволити людям робити з тобою все, що завгодно? Для запуску Humanist ми показали, як виглядають емоції. Соцексперимент став вірусним, довів ефективність TikTok-стратегії та доніс ідею бренду: керуй своїм станом. Результат — 10 млн переглядів та інфовибух у медіа.

    Кількість голосів
    137

  • BROCARD: Диджитал-кампанія ANTI-FAKE проти підробок

    Кампанія «контрнаступу» на підробки, що наводнюють онлайн-ринок — внесок BROCARD у захист споживачів від шахрайства. Поради, як відрізнити фальсифікат, подано у динамічному форматі для Instagram, TikTok і YouTube. Довгострокова ціль — сформувати культуру усвідомленого вибору якості.

    Кількість голосів
    170

  • Uklon: Караоке в авто

    «Підвезу куди вам треба, якщо заспіваєте пісню по дорозі» — основний меседж відео проєкту «Караоке в авто». На зупинці громадського транспорту ми пропонуємо людям спробувати Uklon в обмін на пісню. Серед гостей не тільки перехожі, а й зірки та інфлюенсери. За рік нам вдалося створити проєкт, який дозволив нам органічно охопити мільйони українців.

    Кількість голосів
    157

  • Нова пошта: Glitch the Feed

    Щоб привернути увагу до збору на системи РЕБ і РЕР, Нова пошта перетворила свій акаунт на симуляцію електронної атаки, імітувавши збій у стрічці. Через візуальний глюк ми показали, як працює РЕБ — і використали звичні інструменти соцмережі, щоб говорити про складне просто і небанально.

    Кількість голосів
    109

  • МХП: #ФронтовийКобзар

    59 військових Десантно-штурмових військ ЗСУ долучилися до ініціативи #ФронтовийКобзар завдяки програмі підтримки військових і ветеранів «МХП Поруч». Вони читали вірші Кобзаря на передовій, у бліндажах, під звуки вибухів. Ми зібрали ці фронтові відео й поширили, аби якомога більше українців побачили незламність і силу наших воїнів.

    Кількість голосів
    382

Loading ... Loading ...

Дизайн року

  • SOCAR: Стаканчики Океан Добра

    Кава в особливому стаканчику — натхнення в кожному ковтку. У рамках проєкту Океан Добра представлені унікальні полігональні стаканчики з текстами Святослава Вакарчука. Це символ доброчинності та можливість підтримати проєкт, насолоджуючись улюбленими рядками.

    Кількість голосів
    123

  • Vandog agency: Ребрендинг Державної служби України у справах дітей

    Державна служба у справах дітей захищає права кожної дитини в Україні: розвиток, освіту, родину. Вона підтримує усиновлення, опіку та патронат, допомагаючи дітям і сім’ям знайти одне одного. У основі ребрендингу лежить думка про те, що безпечний та відкритий світ спонукає дитину грати, досліджувати, розвиватись. Яскрава айдентика підкреслює новий підхід до роботи з дітьми державної установи.

    Кількість голосів
    70

  • VARUS: Супермаркет у кишені

    Глибокий редизайн мобільного застосунку VARUS перетворив його на повноцінний «супермаркет у кишені». Новий UX/UI з функцією Scan&Go, спрощеним меню й пришвидшеним чекаутом підвищує конверсію та лояльність, дарує користувачам інтуїтивний та плавний досвід!

    Кількість голосів
    47

  • Сир-хмаринка БІЛО: Редизайн, що змінює уявлення про кисломолочний сир

    Редизайн БІЛО — це коли сир більше не нудний. Завдяки віконцю, сирним хмаринкам і лаконічності ми створили продукт, що відповідає ритму великого міста. Ready-to-eat, самодостатній, смачний сам по собі та стильний. Ідеальний сир для реального життя.

    Кількість голосів
    312

  • Інтерньюз-Україна: #ДезАут

    У проєкті #ДезАут ми об’єднали спортивну естетику й креатив, щоб дати відсіч фейкам. Дизайн — наш спосіб зробити складне простим, корисне — захопливим. Ми говоримо про фактчекінг як про спорт: із тренуванням критичного мислення, підтримкою команди та яскравим візуалом. Бо перевіряти факти — не нудний обов’язок, а стиль життя, в якому виграють усі.

    Кількість голосів
    228

  • Київстар: «Дитяча надія»

    Київстар оновив благодійний проєкт «Дитяча надія», що допомагає дітям із серцевими, онкологічними захворюваннями та важкими опіками. Нова айдентика відображає головні цінності ініціативи – турботу, підтримку й надію для тих, хто цього потребує найбільше.

    Кількість голосів
    182

Loading ... Loading ...

Кампанія за участі інфлюєнсера

  • EVA: Колаборація Viv`en petty з Тетяною Парфільєвою

    2024 року EVA представила нову комунікацію власної торгової марки Viv'en petty. Її обличчям стала блогерка та бізнес-леді Тетяна Парфільєва. Кампанія сприяла значному підвищенню продажів продукції Viv'en petty (+21% порівняно з 2023). За підсумками 2024 року Viv'en petty отримала 27% нових клієнтів після рекламної кампанії.

    Кількість голосів
    279

  • 1+1 Україна: Різдво. Ти не один

    У світі, де кожен прагне тепла і єднання, народилася магічна історія: музичний фільм «Різдво. Ти не один» поєднав творчість десятків українських зірок та історію дівчинки Марти, що мріє про люблячу родину. Особливість просування – масштабна діджитал-кампанія із залученням лідерів думок, селебріті для анонсування особливого святкового проєкту від 1+1 Україна - «Різдво. Ти не один».

    Кількість голосів
    72

  • МХП: #нечитані_вірші розстріляних поетів

    Культурний проєкт, що відроджує спадщину несправедливо забутих митців і мисткинь Розстріляного відродження. Разом із Сергієм Жаданом, Ахтемом Сеітаблаєвим, Дашою Трегубовою, Севгіль Мусаєвою, Андрієм Ісаєнком, Татою Кеплер, ONUKA, учнями шкіл — сотнями українців — ми повернули голоси видатних поетів, наповнивши їх новими сенсами. Проєкт доступний на платформах YouTube, Spotify, Apple Podcast, MEGOGO.

    Кількість голосів
    363

  • SOCAR та Уляна Пчолкіна

    У січні 2025 року Уляна Пчолкіна особисто оцінила доступність однієї з АЗК SOCAR. Мета кампанії – інформувати про інклюзивні рішення на АЗК SOCAR та підвищити суспільну обізнаність про важливість доступної інфраструктури.

    Кількість голосів
    65

  • INTERTOP: Проєкт «Квітни»

    INTERTOP x Даша Квіткова: «Квітни» — не просто колаборація, а історія про жіночність, і щирість. Проєкт, у якому одяг став не тільки способом самовираження, а й голосом добрих справ. Разом ми залучили нову аудиторію, посилили категорію одягу й досягли понад 9 мільйонів органічного охоплення в соцмережах. А головне - скерували 100% прибутку з футболки “Квітни” у фонд «Таблеточки». Це успішний кейс не просто співпраці, а справжньої дружби, довіри та об’єднання навколо важливого.

    Кількість голосів
    521

  • Смачна колаборація від Bolt Food та Міші Кацуріна

    У додатку Bolt Food з’явилася категорія «Кацурін рекомендує». Цей розділ дозволяє користувачам швидко й легко знаходити ті заклади, які були представлені в шоу «Їжа України». Усі рекомендації підкріплені гастрономічним досвідом Міші, що додає до кожного замовлення додаткову впевненість у тому, що це дійсно смачно.

    Кількість голосів
    52

  • Uklon: Новорічні радощі починаються з поїздки

    Новорічна кампанія стала першою в межах комунікаційної платформи, яка створювалась навколо маленьких радощів. Ми почали з ролика, де хотіли нагадати про маленькі радощі, які все ще існують в простих речах, і про які не варто забувати, особливо в складні часи. Запартнерились з гуртом Bad Street Boys та амбасадором OTOY для створення новорічного мюзиклу.

    Кількість голосів
    111

  • Ощадбанк: Мій український банк

    «Як це працює: Ощадбанк» — проєкт Ощаду та Анатолія Анатоліча. У коротких інтерв’ю з працівниками банку від керуючого відділенням до голови правління український шоумен Анатоліч розкриває всі секрети одного з найбільших банків України: як насправді видаються кредити, чи можна викрасти готівку в інкасаторів та навіть як Ощад зламав алгоритми ТікТок.

    Кількість голосів
    186

  • Аврора Мультимаркет: Благодійне WOW відкриття

    18 січня 2025 року в Києві відбулося благодійне WOW-відкриття оновленого магазину «Аврора» у великому форматі. У ролі касирів та консультантів — інфлюєнсери, зірки, топ-менеджмент компаній та лідери думок. Уся виручка за день була спрямована на дрони у межах збору БФ «Повернись Живим».

    Кількість голосів
    92

  • Heineken: Пранк у спортзалі з Антоном Скуратовим

    Інтеграція з Антоном Скуратовим стала прикладом нестандартного підходу до просування Heineken 0.0. Вірусний пранк у спортзалі, де Антон замінив воду на пиво під час тренування, зібрав понад 10 млн переглядів, показавши, як гумор і креатив працюють на бренд.

    Кількість голосів
    33

Loading ... Loading ...

Міжнародна кампанія року

  • WhiteBIT: Перший у світі міжнародний трейдинговий турнір наживо

    Цей глобальний турнір у прямому ефірі став важливим кроком до визнання криптоторгівлі як змагальної дисципліни на рівні з традиційним кіберспортом. Дводенна подія об’єднала вісім провідних криптотрейдерів з усього світу на одній сцені для змагання в режимі реального часу, а ім'я переможця турніру було виведене на LED-табло під час Ель Класико.

    Кількість голосів
    70

  • Нова пошта: Грай з нами за Україну

    Кампанія «Грай за Україну» від Нової пошти об’єднала українців вдома та за кордоном навколо спільного прагнення до перемоги. Велика перемога України складається з мільйонів персональних перемог. Тенісна чемпіонка Еліна Світоліна стала обличчям кампанії. Ми запросили українців ділитися своїми історіями перемог і у відповідь вони отримували підписаний Еліною червоний тенісний мʼячик, який могли забрати у найближчому відділенні Нової пошти в своєму місті. За 5 місяців кампанію охопили 50 мільйонів людей.

    Кількість голосів
    177

Loading ... Loading ...

Колаборація року

  • Нова пошта: Доставка Казки до вашого міста 2.0

    У сезоні 24/25 ми масштабували проєкт, не обмеживши його лише виставою, а створивши навколо траку повноцінне різдвяне містечко з різними безплатними розвагами. Для якісної реалізації залучились підтримкою українських бізнесів, яким не байдуже ментальне здоров’я діток: Mastercard, Millennium, Наша Ряба, Аптека АНЦ, OLX, Lovare, WOG, Smile.

    Кількість голосів
    216

  • SOVA x FROLOV: Навіть посеред війни розцвітають квіти

    Колекція прикрас є вже четвертою колаборацією брендів SOVA та FROLOV. У центрі прикрас — дика троянда, що виросла в бабусиному саду. Колаборація має важливу благодійну мету — відновлення та підтримка психологічного здоров'я дітей з благодійного фонду «Діти Героїв».

    Кількість голосів
    69

  • Elit-Web & AMebli

    Amebli — інтернет-магазин матраців, що вийшов із стагнації завдяки комплексній аналітиці, Performance Max та контент-стратегії. За 3 місяці: заявки +409%, середній чек +37,5%, ДРР — до 13%. Бізнес став лідером у ніші з мінімальними витратами.

    Кількість голосів
    63

  • Foundation x YASNO: Кава, що заряджає!

    Коли енергія YASNO зустрічається з кавовою енергією Foundation, народжується унікальна колаборація «Salvador YASNO». Спільний продукт став справжнім хітом, що поєднує смачну каву з енергією — ідеальний вибір для активних людей, які цінують якість і новаторство!

    Кількість голосів
    169

  • Страхова компанія ІНГО та Кафедра банківської страви та страхування КНЕУ

    Ми створили відеоісторію про талановиту та кмітливу дівчинку, яка ще з дитинства мала хист до убезпечення, тож згодом обрала Кафедру страхування КНЕУ у якості Alma mater. У такий спосіб ми хотіли подякувати університету за багаторічну співпрацю та заохотити абітурієнтів обирати КНЕУ, а випускників – ІНГО.

    Кількість голосів
    77

  • Garfield & Eva: Це не просто ванна — це вечірка!

    Запуск лінійки доглядових засобів у колаборації брендів Garfield та Crazy Mo перетворила щоденну рутину на гру без сліз! Бомбочки з різнокольоровими сквіш-іграшками всередині, шанс виграти срібну прикрасу, натхненну історією Ґарфілда. Відтепер процес купання — це захоплююча пригода, що спонукає дітей дбати про себе щодня.

    Кількість голосів
    568

  • 1+1 media, телеканал 2+2, інформаційне агенство УНІАН і Федерація стронгмену України: Strong Spirit’s Games

    Strong Spirit’s Games — спортивні змагання для ветеранів і ветеранок, що організовує Федерація стронгмену України за медіапідтримки 1+1 media, 2+2, УНІАН. Мета проєкту — популяризація спорту серед ветеранів для реабілітації та підвищення суспільної уваги до безбарʼєрності. Переможці змагань формують національну збірну і представляють Україну за кордоном.

    Кількість голосів
    50

  • MasterZoo та UAnimals: «Лапка турботи» рятує тварин і надихає людей

    Ініціатива, яка об’єднує всіх-всіх петбатьків, небайдужих українців та бізнеси навколо місії порятунку чотирилапих від війни. За шість хвиль ініціативи було зібрано майже 8 мільйонів гривень, що дозволило полікувати та забезпечити кращі умови життя для понад 1500 хвостиків з прифронтових та деокупованих містечок і сіл. Партнери: Visa, Sense Bank, Savory, Brit.

    Кількість голосів
    294

  • Золота Країна + Фільм «Песики»: Наймиліша колаборація року

    Комедія «Песики» з Лесею Нікітюк надихнула Золоту Країну створити однойменну колекцію. 8 SKU прикрас стали уособленням любові та несуть символізм та енергетику фільму. Підвіску у формі песика можна побачити у фільмі на головній героїні Яні, а колекцію у своїх соцмережах підтримала не тільки зіркова акторка, а й Надя Дорофєєва та інші селебріті.

    Кількість голосів
    285

  • Львівські дріжджі: Випікай любов — зберігай традиції

    Пасочка — центр великодніх традицій, символ дому, єдності та турботи. Цього року Львівські дріжджі плекали звичаї через колаборації з Sunshine Cafe, Uklon, Клопотенком, Матрохіною та іншими блогерами. Кампанія надихала випікати, ділитися, памʼятати та будувати емоційний звʼязок із брендом. Ми перевиконали план та зібрали сотні щирих відгуків.

    Кількість голосів
    204

  • «Серця Азовсталі» та 1+1: Адвокаційний проєкт «Смак свободи»

    Смак свободи — адвокаційний проєкт ГО «Серце Азовсталі» спільно з 1+1 media та Dog Tag Bakery. Ветеран Олександр Дідур, представив свій власний десерт у США, де його продавали разом з історіями полонених. Мета кампанії — підвищити обізнаність про долю військовополонених та посилити міжнародну підтримку через особисті історії та кулінарні символи.

    Кількість голосів
    322

  • Uklon: Ski Bus

    Ski Bus від Uklon та Mastercard — це прямий трансфер з Києва до Буковелю, у якому ми подарували маленькі радощі. Мета — розвʼязати проблему трансферу і залончити Uklon в Буковелі. В автобусі на пасажирів чекали бокси з продукцією, сертифікатами і сюрпризами від 14 брендів-партнерів. Проєкт став прикладом сервісу з турботою та партнерства з цінністю.

    Кількість голосів
    108

  • Бʼютіпартнерство LAMEL х Театр Франка

    У березні 2025 року бренд декоративної косметики LAMEL став офіційним б'юті-партнером Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка в Києві. Це перше подібне партнерство в історії театру за 105 років його існування. І вперше на українському ринку партнерство косметичного бренду та національного Театру.

    Кількість голосів
    135

  • EVA BEAUTY та GEPUR: Казка в дії — святкове перетворення без чарівної палички

    EVA BEAUTY та GEPUR подарували гостям POP-UP DIVA STUDIO казку перетворення. Тут було все: гарні сукні, бульбашки ігристого, щасливі очі та посмішки. За будь-яку покупку — макіяж і знижка в Beauty Salon by EVA. У підсумку продажі GEPUR зросли на 23,5%, трафік EVA BEAUTY — на 29,5%, а рівень щастя гостей вийшов далеко за межі всіх можливих вимірів.

    Кількість голосів
    166

  • Аврора Мультимаркет: Колаба року з Ukraine WOW

    «Аврора» та агенція Ukraine WOW об’єдналися у довгострокову співпрацю, в рамках якої вже реалізували понад 10 культурних ініціатив за рік. Разом вони створюють унікальні товари, щоб популяризувати українську культуру та зробити її частиною щоденного життя українців.

    Кількість голосів
    57

Loading ... Loading ...

Інтеграція року

  • SOVA: Бренд SOVA – партнер телевізійного реаліті «Холостяк 13»

    Ювелірний дім SOVA успішно інтегрувався у 13-й сезон реаліті-шоу «Холостяк», продовжуючи багаторічну співпрацю з проєктом. Прикраси SOVA стали невід'ємною частиною усіх образів учасниць. А головна каблучка від SOVA — символом фінального вибору головного героя.

    Кількість голосів
    76

  • NOVUS: Мобільний застосунок NOVUS — щоденний помічник у світі шопінгу

    Мобільний застосунок NOVUS — інструмент не лише для знижок, а для повноцінного досвіду взаємодії з брендом. Персональні купони за вподобаннями, донати на добрі справи, сканер цін і збереження чеків — усе це створює зручний і сучасний досвід покупок. Поєднуючи диджитал і фізичні магазини, NOVUS дарує сотням тисяч клієнтів комфорт і вигоду кожного дня.

    Кількість голосів
    49

  • Elle Ukraine та Raiffeisen Bank Ukraine: Разом з Україною

    Український бізнес долає виклики та виходить на міжнародний рівень. Модна індустрія стає амбасадором держави. Банкінг євроінтегрується, впроваджуючи стандарти сталого розвитку. Різні сектори сприяють відновленню та зростанню країни. Райффайзен Банк та Elle Украіна ініціювали та реалізували проект з лідерами моди про стійкість, креативність та вплив бізнесу на імідж України за кордоном.

    Кількість голосів
    100

  • Аврора Мультимаркет: Ліфт української музики

    Навесні 2024 року мережа «Аврора» та лейбл pomitni заснували проєкт «На Її Основі». Це платформа, що об’єднує українське музичне ком’юніті та соціально відповідальний бізнес. Вона підтримує артистів через грантові програми, кемпи з менторством та професійну студійну роботу, допомагаючи створювати україномовні треки й популяризувати українську музику через радіо «Аврора» у магазинах мережі та на стрімінгових платформах.

    Кількість голосів
    49

Loading ... Loading ...

Найкраща маркетинг-команда

  • Foundation Coffee Roasters: Єдина команда — великий результат!

    Маркетингова команда Foundation Coffee Roasters — злагоджена сила, яка вивела бренд на нові висоти. Реалізувавши 9 колаборацій з провідними брендами, такими як Укрзалізниця та Uklon, та запустивши 6 нових продуктів, команда збільшила продажі на 20% і зміцнила лідерські позиції на ринку кави!

    Кількість голосів
    172

  • ПУМБ: Банк, тільки вигідний. Команда, тільки топова

    ПУМБ — єдиний банк, який одночасно зміг наростити цифрову базу, якість знання та провести перший за 12 років ребрендинг. У 2024 році маркетинг-команда банку залучила 550 тисяч нових digital-клієнтів для роздрібного сегменту, провела 14 рекламних кампаній, які покращили бізнес показники, вивела банк у ТОП-3 за впізнаваністю та робить вигідні переваги та нові продукти банку — зрозумілими для клієнтів.

    Кількість голосів
    150

  • 1+1 media: Найкраща маркетинг-команда

    Маркетинг-команда 1+1 media — це натхненні професіонали, які забезпечують інтегровані комунікації для власних і партнерських бізнесів, реалізують важливі проєкти глобального масштабу. Понад 50 партнерств, 10+ успішних проєктів та ініціатив, мільйонні охоплення та міжнародні нагороди, зокрема European Excellence Awards і Brilliance Awards, — наші здобутки протягом року.

    Кількість голосів
    63

  • Фокстрот: Фоксунчики маркетингового креативу

    Це коли точно знаєш, для якої аудиторії, з якою метою і якими барвами б’ється серце бренду. Креативна інхаус-команда Фокстрот сформувалася наприкінці 2023 року і одразу взялася за розробку і реалізацію усіх можливих форматів креативу. Від ідеї до повноцінного промо з яскравими рішеннями неймінгу, 2D візуалу, 3D анімації бренд-персонажа та моушен-графіки.

    Кількість голосів
    177

  • Ощадбанк: Моя маркетинг-команда

    Ощадбанк займає II місце серед лідерів за спонтанним знанням бренда поміж користувачів банківських послуг. Дедалі частіше його називають сучасним, прогресивним, диджитальним банком. Мільйонні охоплення, кампанії всеукраїнського масштабу, соціальні ініціативи та сотні тисяч лайків — результат роботи моєї команди маркетингу.

    Кількість голосів
    185

  • Uklon: Найефективніша команда інтегрованих комунікацій

    Команда комунікацій Uklon — це понад 60 спеціалістів, які роблять компанію брендом-лавмарк. Вони відповідають за всю воронку користувача — від знайомства до утримання та реактивації в сервісі. А також за репутацію бренду, у тому числі за КСВ. Love Season, запуски нових класів та продуктів і навіть реліз першого художнього фільму — тільки маленька частинка цих проєктів.

    Кількість голосів
    125

  • Аврора Мультимаркет: Найкраща маркетинг-команда

    Команда, яка досягла визначних результатів і задала новий стандарт ефективності. Завдяки стратегічному підходу, креативності та глибокому розумінню аудиторії, вдалося збільшити активну базу клієнтів на 60%, розширити частку ринку на 36% та залучити понад 20% нової цільової аудиторії. Наші кампанії — це інструменти зростання, що працюють на бізнес-результат і зміцнюють позиції бренду у серцях мільйонів українців.

    Кількість голосів
    78

Loading ... Loading ...

Найкращий маркетинг-директор

  • Артем Шведов: Якщо кава — то Foundation!

    Артем Шведов — маркетинговий лідер, під керівництвом якого Foundation Coffee Roasters виросла до лідера ринку. Завдяки його стратегії та креативності бренд не тільки здобув популярність, а й зміцнив свої позиції на ринку, продовжуючи вражати інноваціями та високими результатами!

    Кількість голосів
    153

  • ПУМБ: Маркетинг, що працює. Кампанії, які відчувають клієнти

    ПУМБ агресивно нарощує частку ринку та бізнес-показники завдяки ефективній реалізації маркетингової стратегії.Гучні рекламні кампанії у медіапросторі України та ЄС сприяють зростанню клієнтської бази та зміцненню знання бренду. У 2024 році ПУМБ — єдиний банк, що продемонстрував +16% приросту користування застосунком. Посідає 2-ге місце за показниками задоволеності співпрацею та готовності рекомендувати. Банк входить до трійки лідерів за Top-of-mind.

    Кількість голосів
    135

  • Kormotech: Ігор Блистів, Директор з маркетингу та інновацій

    Понад 20 років у маркетингу. Директор магістерської програми MSc in Marketing Management в UCU Business School. Засновник спільноти для маркетологів UA Marketing Club. Розвиває глобальні бренди в Україні та Європі за принципом «Вперед і вгору». Трансформував виробничу компанію у маркетингово-виробничу з фокусом на потреби кінцевого споживача. Головна цінність — розвиток.

    Кількість голосів
    377

  • ГО «Серце Азовсталі»: Олександр Александров

    За менш ніж 2 роки роботи Олександр Александров створив lovemark навколо ГО «Серце Азовсталі», яка підтримує оборонців Маріуполя. Під його керівництвом ініціатива перетворилася на впізнаваний бренд національного масштабу, що об’єднав бізнес, медіа, культурні простори й тисячі українців навколо теми гідності, памʼяті та відповідальності.

    Кількість голосів
    302

Loading ... Loading ...

Журі конкурсу

Сергій Грабчак

директор з маркетингуОщадбанк

Олена Плахова

директор із управління репутацією групи компаній NOVA (Нова пошта)

Сергій Костя

маркетинг-директор Bolt у ЦСЄ та Азії

Роман Гурбанов

креативний директор та співзасновник агенції Taktika

Дмитро Лютий

креативний директор агенції Bickerstaff.420

Аві Щупак

керівниця маркетингових комунікацій lifecell

Михайло Петрусяк

креативний директор Publicis Ukraine

Світлана Могилевська

CEO та Founder Nexinsight

Світлана Попова

керівниця відділу маркетингу, компанія AFINA Group

--> --> --> --> --> To top