голосування
Конкурс маркетингових проєктів X-RAY
MMR оголошує про початок голосування за найкращі маркетингові проєкти 2025 року.
Креативні та інноваційні рішення, а також соціальні ініціативи стали новою базою, проте на маркетинговому полі з’являються проєкти, які підіймають планку вище.
У рамках Конкурсу маркетингових проєктів MMR хоче відзначити найкращих із тих, хто не просто робив кампанії, а й залишив після них відлуння. Креатив, ефективність, інновації — і так, трохи зіркового пилу.
Правила обрання номінантів
Запрошуємо нашу читацьку спільноту оцінити кейси.
Голосувати за номінантів у кожній номінації можна 1 раз на добу з однієї IP-адреси. Голосування триватиме до 1 червня 23:59.
Хто став найкращим у кожній із номінацій, ми дізнаємося 4 червня під час MRKTNG марафону. Усі деталі щодо події ви знайдете на сторінках MMR.
Наголошуємо на тому, що після закриття голосування відбудеться модерація голосів — оргкомітет перевірить усі проєкти на накрутку. Зазначаємо, що у разі виявлення підозрілої активності фінальна кількість голосів за певні кейси може відрізнятися від цифри, що буде зафіксована станом на кінець читацького голосування.
Нагадуємо, що переможців буде визначено за сумою балів онлайн-голосування та оцінок експертного журі.
Кожен ваш голос важливий!













Журі конкурсу

Сергій Грабчак
директор з маркетингуОщадбанк

Олена Плахова
директор із управління репутацією групи компаній NOVA (Нова пошта)

Сергій Костя
маркетинг-директор Bolt у ЦСЄ та Азії

Роман Гурбанов
креативний директор та співзасновник агенції Taktika

Дмитро Лютий
креативний директор агенції Bickerstaff.420

Аві Щупак
керівниця маркетингових комунікацій lifecell

Михайло Петрусяк
креативний директор Publicis Ukraine

Світлана Могилевська
CEO та Founder Nexinsight

Світлана Попова
керівниця відділу маркетингу, компанія AFINA Group