28 Кві 2023, 09:24
PR

«Цеглинка для родинки» заради житла для сімей

Соціальна ініціатива «Цеглинка для родинки» стартувала у жовтні 2022 року та триває нині. Ідея та концепція кампанії була створена Eldorado.ua спільно із креативною агенцією I am Idea. Творча команда відшукала рішення, яке в простий, але нестандартний спосіб дає можливість допомогти родинам, котрі втратили власне житло через війну.

Серед техніки та електроніки в магазинах Eldorado.ua, на сайті та в мобільному застосунку відтепер продаються «цеглинки для родинки». Ідея та місія Eldorado.ua – одного з найбільших рітейлерів техніки і електроніки – турбота про сімейні цінності, вирішення побутових питань за допомогою техніки, щоб залишати час для важливого. 

Через повномасштабне вторгнення в Україні зруйновано понад 150 тис. житлових будинків, сотні тисяч людей позбавлені даху над головою та потребують облаштування. За оцінками фахівців, відбудова країни та зокрема зруйнованого війною житла триватиме понад десять років, проте сім’ї потребують облаштування тут і зараз. Започатковані державою програми, чимало благодійних та гуманітарних проєктів мають на меті допомогти. Вже зараз кожен вклад, кожна «цеглинка» у цю велику спільну справу має значення. 

Саме тому команди Eldorado.ua та I am Idea об’єднали зусилля і створили проєкт «Цеглинка для родинки». Результат – благодійником зміг стати кожен охочий – для цього досить придбати «Цеглинку для родинки» за символічні 23 грн у магазині техніки. 

Крім величезної потреби у житлі українських сімей, що постраждали через війну, творча команда мала врахувати й те, що інформаційний простір від початку вторгнення наповнений запитами на допомогу. Відтак багатьом українцям стає складніше донатити, тому потрібно було створити цікаву ідею та просту механіку – як залучити кошти для допомоги. Робота над проєктом розпочалася у вересні 2022, а вже наприкінці жовтня (до 23-річчя від дня заснування компанії Eldorado.ua) він стартував.

Трохи більше, ніж за 2 місяці, першій родині на Чернігівщині передали ключі від модульного житла, половину вартості якого сплатила Eldorado.ua. Мама та 2 малих дітей мають можливість комфортно облаштуватися поки їхній тато захищає країну в лавах Сил Оборони. Наступною родиною, яка найближчим часом отримає тимчасове житло, буде багатодітна сім’я на Чернігівщині. 

Клієнти Eldorado.ua – покупці техніки є здебільшого сімейними людьми, котрі турбуються про комфорт свій і своїх родин, можуть та готові допомагати іншим. Саме на них і була розрахована кампанія. 

В комунікаційному міксі було застосовано найбільш дієві для воєнного часу канали комунікації: офлайн магазини обладнані «цеглинками», відео на плазмах магазинів та ТРЦ, зовнішня реклама, постери в ЖК, онлайн: постійний банер на сайті, пуші-нагадування у мобільному застосунку, email-розсилки, ТБ-сюжети, новини в ЗМІ, відео для соцмереж та телеграм-каналів. Загальне охоплення аудиторії: майже 17 млн та близько 450 тис. – охоплення в медіа. Проєкт успішний, тому його продовжено до кінця 2023 року.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео